Monday, April 28, 2008

Fourth Song... 我不再迷路了

Yap... this is the fourth song... 我不再迷路了... this is also written using my hp... which means is also written when i cannot slp.. haha... let's see... this song toks abt a guy... whu is always lost in whatever he do... but he try to change his living style... to stop himself from losing his way... enjoy the rest of the lyrics... :D peace! (updated on 11/5/2008)

我不再迷路了

V1

开始新的旅程

开始有新的想法

我不再执迷不悟

不再钻牛角尖

往前直奔 永不放弃

我要为别人而活

更要为自己而活

以前所发生的一切

永远把它抛在后头

Chorus:

从现在开始

我不再迷路了

永远都不会再迷路了

我要把我的过去

全都忘记

不再想起

让我的生活变得

更匆时 更快乐

No comments: