Sunday, April 27, 2008

Third Song... 为你付出每一天

Well.. kinda free today... watch show for the whole dae... den went waiting for download... decided to write out another song... haha... which is 为你付出每一天... this song is toking abt a guy... who is kinda attracted by this gal... and the guy is willing to do anything just for the gal... enjoy the lyrics... do comment... :D peace!

为你付出每一天


V1

想象你那温柔的样子

我被你迷得神魂颠倒

不知从何时开始

我以不知不觉地爱上你

这份感情虽然有点奇妙

但是却有点不可思议

但我知道我以深深的爱上你


Chorus

我愿为你付出所有

为你付出每一天

我愿陪你到天涯海角

为你挡风遮雨

为你解决所有的问题

不让你有难过的时候 相信我


V2

一天又一天 一年又一年

时间虽然飞奔得特别快

但你要相信我对你的真心

我是一个能让依靠的人

不会让你有任何的痛苦

我会永远守护在你的身边

直到永远的永远

No comments: