Friday, October 31, 2008

Twenty-Fourth Song... 有你的世界

Long time since my last song... haha... here's a new song... 有你的世界... this song is toking abt how LOVE can be a hurt to us the human being for the starting verse... and for the later part of the song... it's toking abt a guy falling in love with a girl... but this gal does not appreciate the guy's love... which hurt him badly... it's rather a sad song i suppose... hope u guys will like it... do help mi comment abit on the song... thanks alot... well... and enjoy the lyrics... :D peace!
有你的世界
V1
爱情到底是什么
究近是为了什么
大家总是会爱得死去活来
爱得神魂颠倒
但是爱却不是永远的
总会有一方会受苦

Chorus
但当我遇见了你
你让我的生命精彩了许多
有你的世界
每天都是惊喜和快乐
有你的世界
没有伤心难过的眼泪
世界是那么的完美
V2
可是你为什么要那么对我
当我对你付出一百分感情时
你却对我那么的冷漠无情
对我置之不理
让我的心碎得无法挽救
就像一头摘进深渊
怎么爬也爬不起来了

No comments: