Saturday, October 4, 2008

Twenty-Third Song... 替代品

Well... kinda long since my last posted song... here is another one... as you all can see from the title... 替代品... hmm... this is quite a nice song... it's talking about a guy being used by his gf as a substitute which upset him alot... this song is kinda sad and touching... continue to read the lyrics to learn more about the songs... pls comment too... ur comments will be greatly appreciated thanks alot! Hope u guys will like it... peace!


替代品

你没有说 我也没有问

但我知道你对我的感情已变淡

不再和以前一样

虽然有点舍不得

可是我还是想忍痛告诉你

我们还是分手吧

当我知道我原来是个替代品

虽然有点心痛但我还是不把它当一回事

反而更加疼爱你

我的心中也只有你

我也只想要保护你

我现在唱这首歌给你听

虽然只是个替代品

但是你的微笑一直在我心中

我知道我会爱你永不放弃

不管风在强 雨再大

我对你的爱都不会被动摇

那伤心像沙该怎么画

才能让你看见我眼角的变化

我不想当个替代品

就让我好好的爱你

直到永远

No comments: