Saturday, June 21, 2008

Sixteen Song... 伤心难过

Well.. i am back with a new song...伤心难过... i like this song alot... this song is toking abt a man... truly likes a girl... but he dunno tt the gal have already had someone else in her heart... this song is a beri sad song... just like something in a drama show like tt... haha... u guys continue reading the lyrics to know more abt the song... it's nice.. haha.. enjoy.. peace!

伤心难过


V1


我的心已经为了你

永远不放弃

我一定会全心全意的爱着你

Because I really love you

但是我不知道原来你的心以有了别人


V2


还记得那天下着绵绵细雨

我们一起用着一把小雨伞

突然一阵狂风吹过

你说要和我分手

是我在做梦 还是我脑袋太紧绷

我们一直以来都那么爱着对方

你却那么伤害我

You really broken my heart


Chorus:


原本想陪你一起老

但是我想现在是很难完成了

我只想告诉你 我对你的感情永远不变

但已经太迟了

嗨!伤心难过的日子 我会在摇远的地方想着你的

希望我们还是朋友

永远的朋友

No comments: