Thursday, July 3, 2008

Seventeen Song... 变色龙

I am back with another song... 变色龙... well... this song is toking abt different kinds of colors... wat different kind of color represents... it states that lives have different colors to represent different things is like an Chameleon which we call the 变色龙 in chinese... enjoy the lyrics... peace!

变色龙



红色 是爱情

青色 是友情

蓝色 是亲情

白色 是纯情

灰色 是同情

橙色 是暗恋

黄色 是单恋



但我只想做个变色龙

没有忧愁 没有烦恼

每天过得 多姿多彩

等着那个爱我的人 爱我~



日子一天一天过去

那个爱我的人始终没出现

我等到人以老 心以碎了

我以对爱情失去信心了…

No comments: