Sunday, June 1, 2008

Thirteen Song... 藏在心里的爱

Hi guys... NEW SONG!! :D kinda like to write love songs... haha... present to u guys... this new song 藏在心里的爱... hope u guys will like it... let's see... this song is toking abt a guy whu kept his feelings towards the girl that he likes... but when he finally found the courage to tell the girl that he likes her... he saw her beri loving with her bf... which make him decided to hide his feelings... continue reading the lyrics to know more abt it... enjoy... peace!

藏在心里的爱

V1
每当我在夜里想起你
都会不由自主的流下眼泪
回想起当初第一次认识你的时候
我第一眼就喜欢上你
但是当时因为情势所逼
我实在无法告诉你
我的心意
V2
当我终于鼓起勇气
决定告诉你我的心意时
却看见你和他在一起
看见你们那甜蜜的笑容
和那恩爱的样子
我决定把爱藏在心里

Chorus:

藏在心里的爱
不是说忘记就能忘记
被爱是幸福的
但是没有爱却是痛苦的
难道相爱的人不能在一起
只能当成回忆?

到底爱情是什么?
为什么爱要爱得那么痛苦
只想让你明明白白我的心
却似乎是一件很难得事
有句话想问你但始终还是没问
你是否有爱过我
我要的答案很简单…

No comments: