Wednesday, May 28, 2008

Twelveth Song... 原来还是你

Present to u guys a new song which is written by me... 原来还是你... this song is kinda sad at the versus 2 part... it's a song toking abt this gal who has a boyfriend who loves her alot... but suddenly one day.. the bf says he wants to break up with her... do read on the lyrics to know more abt the song... enjoy... peace!

原来还是你

V1
我成今有个梦
这个梦日日夜夜在我心头
梦想自己是个被你宠爱的人
没有烦恼,没有忧愁
天天活在被你宠爱的世界里

V2
那天 天下着大雨
你却说要和我分手
这突如其来的决定让我深受打击
让我不知怎么办才好
但是我还是尊重你的决定

Chorus
我的心为了你无家可归
很想让你知道我的心里还是你
原来还是你
你永远都是我心里的唯一
我唯一的爱
原来还是你

No comments: