Sunday, May 18, 2008

Eightth Song... 好朋友,坏朋友

Yeah man! Another song... this song is called 好朋友,坏朋友... i like this song alot... especially the chorus part.. ok let's see wat is this song toking abt... hmm.. it's toking abt two types of friends... one type is those which are good and nice... and another type are those tt are bad... enjoy the lyrics... :D peace!

好朋友,坏朋友


V1

我一直在想

朋友到底是什么?

有时会遇到和你志同道合的

好朋友

但有时会遇到让你误入歧途的

坏朋友

为什么人生是这样呢?

我怎么想也想不清


Chorus

好朋友,坏朋友

到底是什么?

我想到底要如何看清

是与非,错与对

要怎么才算对?

我只能慢慢地看清


V2

当我终于了解朋友的意义时

我才恍然大悟

真正的友谊是不能用时间计算

不能用金钱来衡量的

必须有劲得起考验的精神

有福同享,有难同当

才可算真正的友谊

No comments: