Thursday, May 22, 2008

Nineth Song... 心里的锁

I'm back with a new song... it's 心里的锁... let's see... it's toking abt... there is this guy whu wants to confess his love with the gal he love... but whenever he saw this gal... he just can't speak a word... continue reading on the lyrics to know more... :D peace!

心里的锁

非常难过
我对你的爱始终不能说出口
常常问自己为什么哪么笨
“我爱你”这三个字 能有多难说出口
但是我还是不能鼓起那份勇气
对你表示我的心意

每次看见你 心里都仿佛小鹿乱闯
脸红 心跳 全都浮现出来
但是心里的锁 始终打不开
就像心里有无数万的锁
怎么开也开不完

Chorus:

就让我从现在起
努力的为你付出我的一切
无论日子有多难挨
我都会 努力不懈 坚持到底
希望有朝一日 你会发现我对你的爱

No comments: