Tuesday, May 27, 2008

Eleventh Song... 风沙

Well... bring to you... my new song... 风沙... i personally like this song alot... this is another love song... haha... it's toking abt love story of a couple... this is the first duel song i have written... u guys do give me comments on it... tks... well... u guys continue reading the lyrics to know more abt the song.. :D enjoy... peace!

风沙

男:
开始相信深爱着你
没有约束也没有止境

女:
开始回想和你在一起
拥有快乐也拥有浪漫

男:
握着你的双手
我感觉快乐
仿佛想要说感动

女:
握着你的拳头
我感觉温暖
仿佛是被你宠爱

和:
我想告诉你
我是那么的爱你
我要你快乐
不想让你感觉到压力

爱和风沙一样
有时那么幸福快乐
就像那微微的风
但有时却是痛苦的
就像那刺眼的沙
可是无论如何
我都不会让你受伤

No comments: