Saturday, May 24, 2008

Tenth Song... 过路客

Well... this is the tenth song... 过路客... this is kinda sad song... when this guy gets to know tt he is only a substitute but not true love... this song is really sad... u guys continue reading the lyrics to know more abt the song... take care... chaoz... peace!


过路客

V1

每当我睡不着时
都会不由自主地想起你
可是我万万没想到
原来我只是个替代品
一直都是我一相情愿

Chorus :

你是否能告诉我
你是否有喜欢过我
还是只把我当成个过路客
把我当成替代品

V2

我希望我所想的
只是虚幻 不是真相
我不想当个过路客
我要做个永远爱你的人
永远保护着你

No comments: