Saturday, July 26, 2008

Twenty Song... 爱在爱你

New song again... haha... hmm... this time the name is 爱在爱你... it explain about wat is love and the feeling of loving someone... erm... continue reading the lyrics to know more... peace!

爱在爱你

爱情像水晶

让人有种抓摸不定的心情

它有时能让人快乐

有时却让人难过

但我以不知不觉的爱上你

管它那 海枯石烂 地久天长

我对你的爱是永远不变的

Chorus

爱你 爱在爱你

从我遇见你的那天起

爱你 爱在爱你

不知不觉已爱上你

爱在爱你 永远的爱你

不管风在狂 雨再大

都无法动摇我的真心

天天想你 天天等着你的心

想着到底何时才能得到你的回应

我已经把爱全都付出

希望你能明白我的心

期待你的回应

不管要我等多久

我都会一直等下去

直到永远的永远

No comments: